لایت باکس تبلیغاتی حوزه موبایل و تکنولوژی یک ابزار بسیار مناسب و عالی برای تبلیغ است که برای جلب توجه مشتریان در فضاهای مختلف مورد استفاده میگیرد. این نوع لایت باکس به دلیل روشنایی و جذابیت ظاهری، بسیار موثر در تبلیغات محصولات فناورانه گوشیهای موبایل، لوازم جانبی و تجهیزات تکنولوژیک هستند. این لایت باکس تبلیغاتی از جهاتی بسیار پر اهمیت هستند. از نوعی که توجه مشتریان به محصولات تبلیغ شده بسیار بالا میرود و در فروش خیلی تاثیرگذار است.
لایت باکس یا نورانی تابلو نوعی تابلو تبلیغاتی است که از یک قاب محصور درون آن لامپهای ال ی دی یا نئون قرار دارد. این لایت باکسها با تابلو تبلیغاتی فرقی زیاد دارند.
آیا به دنبال لیست قیمت، مشاوره خرید و یا سفارش تابلو از گروه پارس هستید؟
تفاوت اصلی بین تابلو تبلیغاتی و لایت باکس حوزه موبایل و تکنولوژی در این است که لایت باکس یک نوع خاص از تابلو تبلیغاتی است که نورپردازی داخلی دارد. در واقع، لایت باکسها تابلوهایی هستند که از یک منبع نور داخلی برای روشن کردن تصویر یا پیام تبلیغاتی استفاده میکنند، در حالی که تابلوهای تبلیغاتی میتوانند انواع مختلفی داشته باشند و لزوماً نورپردازی داخلی ندارند.
تابلوهای تبلیغاتی میتوانند از مواد مختلفی مانند: فلز، چوب، پلاستیک و چوب و بنر ساخته شوند. اما در سوی مقابل لایت باکس از گلس یا مواد شفاف دیگری ساخته شوند.
لایت باکسها به طور عجیبی میتوانند تصاویر را با کیفیت بالا نشان دهند. مخصوصا در شب که محیطها کم نور هستند و زاویه و برد دید انسان کم است. تابلو تبلیغاتی میتوان گفت صرفا گزینه خوبی برای دادن اطلاعاتی مانند شماره تماس و آدرس کسب و کار است. این تابلوتبلیغاتی است که راحتتر در دسترس است و سریعتر آماده میشود. نورپردازی لایت باکسها بسیار مناسب و پر نور است و به سادگی و کمترین زحمت تبلیغات دیده میشوند. تابلو تبلیغاتی در مقابل این لایت باکسها از نوری برخوردار نیستند و صرفا تا زمانی که نوری در کار باشد آنها دیده میشوند. باید ایین نکته هم اشاره کرد، لایت باکسها با توجه به خدماتی که ارائه میدهند از هزینه بالاتری برخورداری هستند. پس با توجه به هزینه و میزان خرجی که برای یک تبلیغ میکنید بستگی دارد.
نمایش محصولات جدید: این نوع لایت باکس میتوانند به سادگی محصولات جدیدی که تولید میشوند را نمایش دهند و مشتری بیشتری را جذب کنند. محصولات تولیدی جدید نوعی به مشتریان نمایش داده میشود که خریداران و مشتریان را ترغیب به خرید کند. این مسئله در مواقعی، بسیار پراهمیت بوده و تجلی یک محصول با کیفیت را به مشتری نشان میدهد.
عکاسی از محصولات: لایت باکس برای عکاسی حرفهای از موبایل، تبلت، لوازم جانبی و سایر محصولات تکنولوژی به منظور استفاده در تبلیغات، وبسایتها، فروشگاههای آنلاین و شبکههای اجتماعی کاربرد دارد. نور یکنواخت و بدون سایه لایت باکس باعث میشود جزئیات محصول به خوبی نمایش داده شود و تصاویر جذابتری ثبت شود.
لایت باکس میتواند زوایای مختلف یک محصول را به زیبایی نشان دهد به دلیل نور پردازی حرفهای و مناسب خود در تمامی نقطه اشراف کامل داردد.
لایت باکسها توانایی و قابلیت نشان دادن عیوبب قطعه خراب را دارند. شما میتوانید با مشاهده از لایت باکس به سادگی نقض و مشکل یک محصول در حوزه موبایل و تکنولوژی را مشاهده کنید. از دیگر مزیت این لایت باکس در حوزه موبایل و تکنولوژی باید به مونتاژ قطعه موبایل دقت کرد. همچنین این قابلیت در لایت باکس وجود دارد که شما کوچکترین قطعه مورد نظررتان را بررسی کنید.
حال سوال این است که چطور یک لایت باکس قابلیت چنان ریز بینی دارد؟
باید گفت این ویژگی به دلیل وجود بهترین پردازندههای نور و همچنین قابلییت ریز بینی، این محصول را کاملا مناسب و حرفهای جلوه میدهد.
اما نکته بعدی که باید به آن اشاره کرد این است که لایت باکس تصاویر و عکسهای تبلیغاتی را بهینه و با بعترین حالت به مخاطبان نمایش میدهد که این مورد در زمره نمایش بهینه از ویژگیهای مهم لایت باکس تبلیغاتی قرار میگیرد.
اهمیت لایت باکس در حوزه موبایل و تکنولوژی در بازاریابی بسیار بالاست و نقش کلیدی در جذب توجه، افزایش تعامل و نتیجهگیری بهتر دارد. البته بیان این مسئله که لایت باکس امروزه نوعی ابزار و مکمل برای فروش بالا است هم خالی از لطف نیست. در ادامه مطلب به مهمترین و با اهمیتترین ویژگیهای بازاریابی لایت باکس حوزه موبایل و تکنولوژی میپردازیم:
باکس به خوبی درک شده و به اعتبار بالای برند و کسب و کارتان کمک میکند.
وقتی صحبت از “بهترین لایت باکسها” در حوزه موبایل میشود، منظور معمولاً جنس فیزیکی خود لایت باکس نیست، بلکه منظور لایت باکسهای نرمافزاری یا همان پاپآپهایی است که در وبسایتها و اپلیکیشنها برای نمایش محتوا استفاده میشوند. معمولا جنسهایی مختلف برای لایت باکسها تولید شده و استفاده میشود.
برای ساخت لایت باکس های کوچک و خانگی، چوب یک انتخاب مقرون به صرفه است. این لایت باکس در حوزه موبایل و تکنولوژی نوعی سنتی از تبلیغ، اما با لایت باکس است که به سادگیهم قابل انجام است.
لایت باکس شیشه: این لایت باکس صرفا برای تبلور و بیشتر نشان دادن نور است که نور را از حدی که دارد بزرگتر و با اهمیتتر نشان میدهد.
لایت باکس پارچه: لایت باکس هایی که از پارچه ساخته می شوند، اغلب برای عکاسی و تصویربرداری استفاده می شوند و معمولا در ساختار داخلی از پارچه ای مات و روکش دار استفاده می شود.
لایت باکس فلزی: لایت باکس های بزرگ تر و صنعتی اغلب از فلز ساخته می شوند، زیرا مقاومت و دوام بیشتری دارند. این لایت باکسها علاوه بر مقاومت، به سادگی و راحتتر تمیز میشوند. لایت باکسهای فلزی جز نوع پر طرفدار لایت باکس هستند و امروزه بیشتر سفارشات در بازار مربوط به این نوع لایت باکس میباشد که در حوزه موبایل و تکنولوژی بسیار کارآمد است.. ایین لایت باکسها به سادگی خراب نمیشوند و نسبت به قیمتی که عرضه میشوند واقعا مناسب هستند. البته در این مطلب ما تا حدی از لایت باکس فلزی که مهمترین لایت باکس است نام بردیم و توضیح دادیم.
باید گفت که این لایت باکس ویژگیهای بسیار زیادی دارد که ششما با توجه به بوجه خود میتوانید این ابزار تبلیغاتی را خریداری کنید.
در جمع بندی این مطلب باید گفت هدف و استفاده تبلیغاتی از لایت باکس در حوزه موبایل و تکنولوژی این است که شما محصولاتتان را به بهترین شکل و با بهترین و مناسبترین حالت ممکن به مشتریان نشان دهید و آن را به بالاترین اعتبار برسانید.